Wednesday 9 May 2012

malam yang sunyi

dalam ta bley tdo ni , bknmen lju g aku update blog ..walaupon blog aku ni ta fameliar cm yuyu  , ta da follower y ramai .. but ea tok aku sndri y bc ..ta slh kn blog kita jd kn diari .

ishh klw kerja bertimbun2 uh bkn men g mta ni ngntok , tp klw time free bkn men plk dy dok celik ..na tdo pon na tunggu mood bkn men ssh g . smbil2 tunggu mood na tdo uh sempat la aku update blog au y usang  ni ..mybe suatu hri t aku ley bc dan ingt kembali wktu , ms dan tmpat aku update blog ni ...

aku update blog ni pn , bkn sja2 tp luahan hati aku y tgh ceramuk . biase la alm remaja deret da mslh na bf ..addoiiyaipon aku pon ta phm sensitive btol aku bab mslh2 cm ni ...YA ALLAH tlg la kuatkn hati aku ni , suka sgt bzirkn air mata ta bertmpat ... by the way , kt cni la tmpat aku na luahkn ap y terpndam lam hati aku ni , na share nan kwn2 pon segan plk hehehe ..

pda follower aku  abaikan blog aku ni , ni just tok dri sndri je hehe :)

No comments:

Post a Comment