Friday 14 October 2011

secawan milo & semangkuk maggie ( kari )

(megambil masa 10 mnt sbelom aku kua na share ckit seleranya aku mkn td )
huihhh dengan nikmatnya aku telah melntak semngkuk maggie n secwn milo .
perhhhhh mang kenyang hbis aahhh ...dwet lam poket da kering .
terpksa lah aku mkn apa je y ada kt lam loker aku tu ...
jnji perot aku dpt d' isi (saya syg perot saya ) . 
biasa la kn hidup sbg student cm tu lah ... nty da start keja mn lg dpt rsa saat cm nie .
heheheh (ambik hati ckit ).


p/s sayang sayang juga tp kna beringt la yee maggie tuh ta elok klw amal selalu , untuk keadaan y terdesak cm aku ni bley di kecualikn lg la..hehhe (ingtkn diri sendiri tu dlu, bru ingt kn org ln )


smbil2  menunggu abg aku dtg ambik .. smpat lg aku dok bebel kt cnie ...
bkn apa org bru nak bejinak2 dlm blog nie ...teruja ckit hehehhe...

1 comment: